Sağlık Turu, Sağlık Turu haberi, Sağlık Turu güncel haber, Sağlık Turu güncel haberi, Sağlık Turu güncel haberler, Sağlık Turu haber, Sağlık Turu haberleri, Sağlık Turu dünya haberleri, Sağlık Turu dünyadan haberler, Sağlık Turu haber arşivi

ANA SAYFA  |  GÜNCEL HABER ARŞİVİ  |  BİZE ULAŞIN  |  ARANANLAR  |  REKLAM  
Ana Sayfam Yap    Sık Kullanılanlara Ekle 
ARAMA: Site İçerisinde İnternette    1,2270 YTL    1,7480 YTL    31,88   

En Çok Okunanlar
En Çok Puan Alanlar
Bana Bir Resim Çiz

Funda Yıldız 

NEVRUZ'un Ardından

M.Kemal Okuyan 

Siz Hoşçakalın

Hüseyin Keskin 

PAMUK İPLİĞİ

Ali Buzluk 

Türk Sineması

Suzan Batmankaya 

 Ana Sayfa > Sağlık > Haber Detay

Diğer Sağlık Haberleri
SAĞLIK TURU
Günde bir bardak yeşil çay damarları açıyor. Süs havuzları mikrop saçıyor. Hamilelikte yenen elma astımdan koruyor.

Günde bir bardak yeşil çayın damarları hızla açarak kalp sağlığına önemli katkıda bulunduğu belirlendi. Yapılan bir araştırmaya göre, bir bardak yeşil çay 30 dakika içinde omuzlardan bileklere giden damarları yüzde 4 oranında genişleterek, kanın pıhtılaşma riskini azaltıyor. Bir başka araştırma da yeşil çayın sigara tiryakilerinde endotelyal fonksiyon bozukluğunu ortadan kaldırdığı saptanmıştı. Bunun yanı sıra yeşil çayın kötü kolesterolü ve yüksek tansiyonu düşürmede etkisi olduğu da belirlendi.
Dezenfekte edilmeyen süs havuzlarındaki suyun; kulak, burun, boğaz enfeksiyonları ile sarılık, tifo, kolera gibi bulaşıcı hastalıklara neden olabileceği belirtildi.Sıcak nedeniyle havuzlarda mantara neden olan mikroorganizmaların çoğaldığını ifade eden uzmanlar, "Süs havuzlarına giren çocuklarda cilt hastalıkları ve alerjik hastalıklar da olabilir. Çocukların süs havuzlarına girmesini engelleyemediğimize göre belediyelerin bu havuzları dezenfekte etmesi gerekiyor" diye konuştu.
Hamilelik sırasında annenin yediği elmanın, bebeği astımdan koruyabileceği bildirildi. Anneleri haftada 4'den fazla elma yiyen çocukların astıma yakalanma riskinin, haftada hiç ya da bir elma yiyen annelerin çocuklarından yüzde 53 daha az olduğu gözlendi. Araştırma ayrıca, hamilelik sırasında balık yemenin, çocuklarda egzamaya yakalanma olasılığını azalttığını gösterdi. Haftada bir kez ya da daha fazla balık tüketen gebelerin gebelerin çocuklarında, diğerleriyle kıyaslandığında egzama riskinin yüzde 43 daha az olduğu belirtildi.

 Haber Tarihi : 4 Temmuz 2008 (18:05)
 Haber Ekleyen : Güncel Haber Bot
 Haber Kaynağı : TGRT Haber

Bu habere puan verin
Bu haber 131 kez okundu ve 0 puan aldı

Haberi Yorumla
Bu habere yapılmış bir yorum bulunmamaktadır

   35 ONLINE
Ücretsiz 2GB mail
hesabın olsun
ister misin?

@guncelhaber.com
 Günün Resmi
ANA SAYFA  |  GÜNCEL HABER ARŞİVİ  |  BİZE ULAŞIN  |  KÜNYE Yönetim Tasarım & Kodlama @ 2005
MadiMagine Design